Klausyti gyvai

21:00 - 24:00

Vakaro dvelksmas

„Dzūkijos taurės“ antrasis etapas: Druskininkų savivaldybės mero taurė išvažiavo į Alytų

Jungtinės Lietuvos „GSKL“ čempionato ir „Dzūkijos taurė 2015“ lenktynės Druskininkuose sulaukė net 66 lenktynininkų paraiškų iš visų Lietuvos kampelių.

Druskininkų savivaldybės mero taurė išvažiavo į Alytų

Per dieną visi trečio „GSKLČ“ ir „Dzūkijos taurės“ antro etapo dalyviai trasą Druskininkuose įveikė po 5 kartus. Triskart ji buvo važiuojama viena ir dukart priešinga kryptimi su ženkliu ruožo įveikimo schemos pasikeitimu. Budrumo prarasti nebuvo kada – kardinaliai keitėsi ne tik trasa, bet sykiu, nuolat mažėjo ir padangų likutis, kurio labai prireikė pačioje varžybų pabaigoje, kai lijo. Varžybose buvo vedamos net 8 klasių įskaitos ir visose jose intrigos užsimezgė varžyboms dar net neįpusėjus. Starto / finišo elektronika rezultatus fiksavo tūkstantosios sekundės dalies tikslumu, todėl į vieną sekundę sugebėdavo „sulįsti“ 4-5 dalyviai. Tą patį galima pasakyti ir apie absoliučią įskaitą, kurioje automatiškai dalyvavo visi „GSKLČ“ ir „Dzūkijos taurės“ serijoje užsiregistravę dalyviai. Jei greituminiame slalome bendroji įskaita beveik neegzistuoja ir neturi jokios prasmės, tačiau čia Druskininkuose ji turėjo rimtą „svorį“. Geriausio visų važiavimų rezultato autoriaus laukė automobilių sporto meistro, Druskininkų savivaldybės mero Ričardo Malinausko įsteigta taurė.

Druskininkų emro taurę laimėjo alytiškis
Druskininkų mero taurę laimėjo alytiškis Kęstutis Bielevičius. Nuotr. autorius Giedrius Pūtys

Garbingiausias trofėjus, kurį iš varžovo rankų pavyko išplėšti paskutinių dviejų važiavimų metu, atiteko Kęstučiui Bielevičiui, vairavusiam 48 numeriu pažymėtą „Subaru Impreza“. Alytiškis lenktynininkas, trasoje užtrukęs 5:59,551 sekundės, laimėjo kovą klasėje „S2000+“.

Kova klasėse

Lietuvos „GSKLČ“ trečiame etape geriausią visų važiavimų laiką parodė Vidmantas Jankūnas, pilotavęs „Subaru Impreza“ (6:04,805). Vidmantas laimėjo ir kovą „GSKLČ“ klasėje „virš 2000“. Antras klasėje liko Šarūnas Šimanauskas su „Mitsubishi Lancer EVO X“, o Kęstutis Taškūnas su „VW Golf V GTI“ džiaugėsi trečiąja vieta „GSKLČ“ įskaitoje „virš 2000“.

Dalyviais gausiausioje „GSKLČ“ klasėje „2000“ greičiausiai Druskininkų trasą įveikė Mindaugas Šimkevičius, vairavęs „Honda CRX“ (6:17,061). Kelių epizodų metu už nugalėtoją klasėje šiek tiek greitesnis buvo jo varžovas Edvinas Sabalys, tačiau 10 sekundžių bauda jį nubloškė į antrą poziciją („Suzuki Swift“, 6:20.769). Trečia vieta atiteko Tomui Buškevičiui („Honda Civic“).

Nuotr. autorius Giedrius Pūtys.
Nuotr. autorius Giedrius Pūtys.

Trečio „GSKLČ“ etapo metu „Laisvoje“ klasėje, sunkią pergalę išplėšė Justinas Akelis, vairavęs „Honda Civic“ (06:08,546). Varžybų pradžioje Justinas užsidirbo 5 sekundžių baudą ir iki pat finišo su nerimu stebėjo artimiausio varžovo Šarūno Šimanausko („Mitsubishi Lancer EVO X“) pasirodymą. Nors Šarūnas kovėsi kaip įmanydamas, tačiau jam iki pirmos vietos pritrūko vos 8 šimtųjų sekundės dalių. Ant trečio nugalėtojų pakylos laiptelio lipo Lukas Petravičius, vairavęs „Subaru Impreza“ (06:19,776).

„Dzūkijos taurės“ antro etapo įskaitoje vedamos buvo net penkios įskaitos, mat šioje lenktynių serijoje galima startuoti visiškai standartiniais automobiliais, todėl ir klasių atsirado tiek daug.

Visiškai standartinių automobilių klasėje „M2000“ pergalę gan nesunkiai išplėšė Artūras Vansevičius („Renault Megane“ 6:34,767), antras liko „Opel Astra“ vairavęs Andrius Kašėta, o trečias, nuo varžovo atsilikęs vos 1 sekunde, ant nugalėtojų pakylos lipo Giedrius Juknevičius.

DSC_0819

8 sportininkai susigrūmė „Dzūkijos taurė 2015“ klasėje „S1600“. Čia pergalę vėl šventė Mindaugas Šimkevičius „Honda CRX“ (6:17,061), antrosios vietos taurę ir prizus atsiėmė Vaidas Karašauskas („Honda Civic“). Jis vos 7 šimtosiomis sekundės dalimis Vaidas aplenkė Edviną Sabalį su „Suzuki Swift“. „GSKLČ“ ir „Dzūkijos taurės“ taisyklės nedraudžia tam pačiam sportininkui registruotis ir kautis skirtingose įskaitose bei klasėse, jei tai tik yra įmanoma. Nors progų pravažiuoti daugiau kartų sportininkas negauna, tačiau tokiu būdu jis padidina savo šansus laimėti ne vieną, o kelias taures ir prizus iš karto.

Klasėje „S2000“ dalyvių susirinko daugiausia – 18 sportininkų. Pergalę šventė Donatas Jankauskas („Opel Astra“ 6:22,107), antrąja pozicija teko tenkintis dviem sekundėmis atsilikusiam Tomui Buškevičiui („Honda Civic“), trečias finišo liniją kirto alytiškis Aurimas Lekavičius („Opel Astra“). Pačios gausiausios lenktynių klasės nugalėtojui atiteko ir vertingiausia varžybų dovana – generalinio varžybų rėmėjo, „Eglės“ sanatorijos prizas – savaitgalinis kvietimas dviems asmenims pasimėgauti sveikatingumo programomis.

DSC_0023

Jau minėjome, jog greičiausias absoliučiai ir klasėje „S2000+“ antrajame „Dzūkijos taurės“ etape Druskininkuose buvo Kęstutis Bielevičius („Subaru Impreza“). Antras greičiausių automobilių klasėje liko Vidmantas Jankūnas („Subaru Impreza“), trečias –  Šarūnas Šimanauskas („Mitsubishi Lancer EVO X“).

„Laisvoje“ „Dzūkijos taurės“ įskaitoje, prizininkų trejete vėl girdėtos pavardės – Justinas Akelis („Honda Civic“), Arminas Varpulis („Subaru Impreza“) ir Lukas Petravičius („Subaru Impreza“) išsidalijo prizines pozicijas. Lygiai kaip ir klasėje „S2000+“, taip ir „Laisvoje“ artimų kontaktų neįvyko, po finišo prizininkai „išsibarstė“ maždaug 5 sekundžių intervalais.

Dabar „Dzūkijos taurėje“ skelbiama vasaros pertrauka. Trečias etapas įvyks Veisiejų autodrome rugpjūčio 1 dieną.

Kitos naujienos

Apie įdomius Alytaus istorinius įvykius ir būsimą parodą apie Alytaus senamiestį FM99 kalb...

Ši vasara, ypač ši savaitė, Lietuvoje visus alina karščiais. Apie karščio pavojus ir pove...

Tautiška giesmė šiemet bus transliuojama iš Alytaus – „Lietuvos kultūros sostinės 2022...

Alytuje prasideda I-asis Tarptautinis žemės meno simpoziumas „Žymės“. Liepos 1-9 dienomis šalies...