Klausykite Jums patogiu metu – prenumeruokite podcast’ą:
Daugiau nei dešimtadalis – 13 proc. lietuvių apsipirkdami prekybos centruose į pirkinių kainas dažniausiai nežiūri. Tokių asmenų daugiausiai yra tarp jaunų šalies gyventojų. Dar penktadalis gyventojų nekreipia dėmesio į reguliariai perkamų prekių kainas, o 16 proc. prekių kainų dairosi tik kartais. Tiesa, didžioji dalis – 52 proc. gyventojų kainas parduotuvėse tikrina visada. Polinkiu visuomet pasižiūrėti į prekių kainas labiausiai pasižymi ne pačias mažiausias, o šiek tiek aukštesnes pajamas gaunantys asmenys. 67 proc. gyventojų, kurių vienam šeimos nariui per mėnesį tenka iki 200 eurų pajamų, visuomet žiūri į prekių kainas, o gaunančiųjų 201-300 eurų segmente ši dalis siekia 63 proc. Dar aukštesnes pajamas gaunantys gyventojai į kainas dėmesį atkreipia rečiau.

Šiek tiek labiau į kainas visuomet pasižiūrėti yra linkusios moterys. 54 proc. jų tai daro visuomet, kai tokius pat įpročius turi tik pusė visų apklaustų vyrų.