Klausyti gyvai

24:00 - 06:30

Nakties garso takelis

Tradiciniame burlenčių ir irklenčių maratone – ir geriausi Lietuvos sportininkai, ir mėgėjai

Ketvirtadienį Kintuose startavo ir iki pat sekmadienio truks tradicinis burlenčių ir irklenčių maratonas. Renginys, skirtas paminėti Arūno Rinkevičiaus žygiui burlente per Baltijos jūrą nuo Šventosios iki Švedijos krantų ir apjungiantis visą bendruomenę – nuo mėgėjų iki profesionalų.

Oro sąlygos pirmosiomis dienomis jau leido startuoti beveik šimtui iš Lietuvos, Latvijos bei Rusijos atvykusių burlentininkų, kurie galėjo varžytis dvejose disciplinose: maratono (apie 20 km atstumas) ir super maratono (apie 40 km atstumas). Super maratono distanciją geriausiai įveikė vienas geriausių Lietuvos burlentininkų – neseniai Europos Čempionato etape Fuertevetūroje slalomo rungtyje 6 vietą užėmęs Rytis Jasiūnas, o maratono disciplinoje greičiausias buvo Ramūnas Gližickas.

„Šio renginio išskirtinumas ir žavesys yra tas, kad čia gali plaukti visi – nėra nei lyties, nei amžiaus, nei įrangos apribojimų. Net jei ant durų prisitaisysi burę – gali plaukt“, – juokavo varžybų organizatorius ir teisėjas Mindaugas Čirvinskas.Priklausomai nuo oro sąlygų, startai bus duodami visą savaitgalį. Labiausiai tikėtinas irklenčių startas – šeštadienį, o susumuoti galutiniai rezultatai bus skelbiami sekmadienį, tad visi norintys dar gali prisijungti.Maratonas vyksta šalia VĮ Šilutės Urėdijos Kintų pažintinio tako. Važiuojant iš Kintų, reikia pasukti Ventės rago link ir pavažiuoti apie 3 km. Suvernų kaime sukti „Pažintinio Tako“ link. Išankstinė registracija nėra būtina, o prie varžybų prisijungti galima bet kurią savaitgalio dieną.

Kitos naujienos

Finansinių sunkumų turinti ir restruktūrizuotis siekianti Rusijos grupės „Polair“ netiesiogiai va...

Šį trečiadienį Alytaus Dainų slėnis tampa viena didele Valstybės (Lietuvos Karaliaus Mindaugo kar...

Dauguose jau antradienį vyks didžiausia Alytaus rajono savivaldybės šventė. Rajono meras Algirdas Vr...

„Tiltai ne tik sujungia upės krantus, bet sujungia ir žmones“ (H. Kabeikis).