Klausykite Jums patogiu metu – prenumeruokite podcast’ą:
Švietimo ir mokslo ministerijos sudaryta komisija išrinko 10 geriausių Mokyklos bendruomenės metų konkurso projektų – po 1 iš kiekvienos apskrities. Visus mokslo metus vykusio konkurso nugalėtojais pripažinti 10 įdomiausių ir naudingiausių projektų, kurie vaikus, tėvus, pedagogus bei socialinius partnerius įtraukė į bendrą aktyvią veiklą.
Nugalėtojais tapo:
- Alytaus Dzūkijos pagrindinė mokyklos projektas „Lauko klasės kūrimas. Labdaros vakaras, mokyklos mokinių kalėdinis koncertas“;
- Utenos Rapolo Šaltenio progimnazijos projektas „Kartų draugystė“;
- Rietavo savivaldybės Tverų gimnazijos akcija „Gera širdis“;
- Šiaulių lopšelio-darželio „Eglutė“ projektas ,,Mama, tėti, ar JŪS galit man padėti?!“;
- Rokiškio rajono Juodupės gimnazijos projektas „Vaiduoklis atgyja“;
- Vilniaus Gabijos gimnazijos projektas „Karjeros savaitė“;
- Šakių „Varpo“ mokyklos kūrybinis pažintinis projektas „Sagų medis“;
- Klaipėdos rajono Dituvos pagrindinės mokyklos projektas „Plačiausias Lietuvos sijonas“;
- Tauragės Šaltinio progimnazijos projektas „Bendro jausmo pakylėti“;
- Kauno rajono Garliavos Jonučių progimnazijos projektas „Noriu būti kaip tėvelis“.
Dzūkijos pagrindinė mokykla Alytaus regione nugalėjo šį konkursą ir įgyvendina projektą „Lauko klasės kūrimas“. Kaip sakė Dzūkijos pagrindinės mokyklos direktorė Vilija Sušinskienė, tėvai ir vaikai aktyviai aukojo šiam projektui, iš viso surinkta 15 tūkt. eurų. Todėl jau vasaros pradžioje bus pradėta kurti lauko klasė, kurioje šiltuoju metų laiku mokysis moksleiviai. „Subūrėme visą bendruomenę, norėdami įgyvendinti lauko klasės idėją vidiniame mokyklos kieme“, – sako V. Sušinskienė.
Lietuvos mokyklos konkursui pateikė per 300 įvairių bendruomenės bendradarbiavimo pavyzdžių. Dalis mokyklų į konkursą įsitraukė ypač aktyviai – pateikė po daugiau nei 1 įgyvendintą veiklą. Konkursui pateikti įvairių sričių – kultūriniai, meniniai, turistiniai, gamtosauginiai, sveikatingumo, sportiniai, pilietinių iniciatyvų ir kiti – projektai, kuriuos įgyvendinant dalyvavo mokiniai, jų tėvai ir mokytojai.