Klausyti gyvai

18:05 - 19:35

M.A.M.A. TOP 40

Klientų aptarnavimo centrui „Mano Alytus“ – jau metai

Klientų aptarnavimo centrui „Mano Alytus“ – jau metai

FM99 studijoje „Gyvo Miesto“ laidoje  – pokalbis su “Dzūkijos vandenys” ekonomikos ir plėtros departamento vadovu Tomu Valatka ir „Alytaus šilumos tinklų”  komercijos  direktore Kristina  Pivarauskiene.

Kol kas alytiškiai nenori atsisakyti popierinių sąskaitų: “Alytaus šilumos tinklų” 78% , “Dzūkijos vandenų” – 60% klientų laukia popierinių sąskaitų kiekvieną mėnesį. Šių sąskaitų pristatymas paštu vienam paslaugų gavėjui atsieina apie 1 Eur. O mokame visi… Apie naujas investicijas šiems metams ir naujus projektus klausykite ir žiūrėkite laidoje „Gyvas miestas”. Kodėl taip skiraisi kainos skirtinguose Lietuvos miestuose ir kas laukia smulkių įmonių paslaugų teikėjų – įvairios pašnekovų mintys.

Pasak UAB „Alytaus šilumos tinklai“ komercijos direktorės Kristinos Pivarauskienės, vienerius metus veikiančio Klientų aptarnavimo centro „Mano Alytus“ veikla sklandi, o čia užsukantys klientai yra patenkinti paslaugų kokybe.Tai patogiau ir įmonei. Tiesa, daugelis atvykstančiųjų tikisi čia išspręsti ir su elektros tiekimo paslaugomis susijusius klausimus, deja, to, anot K. Pivarienės, padaryti šiame centre negalima, nes tai nėra šios įstaigos aptarnavimo sritis. 

„Mano Alytus“ – tai Alytaus miesto komunalinių įmonių UAB „Alytaus šilumos tinklai“, UAB „Dzūkijos vandenys“ ir UAB „Alytaus regiono atliekų tvarkymo centras“ projektas, skirtas užtikrinti aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą: visos sąskaitos viename voke, vieningas klientų aptarnavimo centras bei bendra klientų savitarna internete.

Kitos naujienos

"FM99" susitinkame laidoje "Vaikų pasaulis mūsų pasaulyje" šį kartą pasikalbėti apie knygas ir sk...

Metų pradžia prasidėjo džiugiais pranešimais apie tai, kad dar niekada taip gerai negyvenome – au...

Paskirstytos Lietuvos valstybės biudžeto lėšos užsienio lituanistinėms mokykloms. Lietuvos finans...